به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بسیجیان مسجد سادات اخوی فرصت را غنیمت شمردند و در روز تاسوعا و عاشورای حسینی توفیق پیدا کردند که به ۶ خانواده محترم شهدایمحله خیابان ایران سرکشی نمایند. این برنامه به این صورت بود که با توجه به شرایط کرونایی و سن بالای همه خانواده شهدا، این سرکشی و عرض ادب به شکل برگزاری یک روضه ساده در مقابل خانه این عزیزان صورت گرفت. به حمدالله این برنامه با استقبال خیلی خوبی از سوی خانواده شهدا مواجه گشت و بسیجیان به خصوص نوجوانان شور و شعف خاصی از شرکت در این برنامه داشتند.
پس از پایان هر سرکشی به هر خانواده شهید عرض شد که اولا نوجوانان و جوانان محله خیابان ایران هیچ وقت یاد و خاطره شهدا را فراموش نخواهند کرد و ثانیا منش و اخلاق شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند. ثالثا این برنامه جهت عرض ادب و سرسلامتی به شما خانواده شهید می باشد.
این مرسام زیبا مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفت. به شکلی که روزنامه فرهیختگان یک گزارش از این برنامه تهیه و در سایت خبری و صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود. شما می توانید این گزارش را در لینک زیر مشاهده نمایید.

گزارش روزنامه فرهیختگان از مراسم سرکشی به خانواده شهدا

شایان ذکر است در این مراسم به لطف الهی و همت بسیجیان پایگاه شهید جوانتاش، به ۶ خانواده شهید سرکشی شد که اسامی آن بزرگواران در ذیل به همراه گزارش تصویری از این برنامه ارائه خواهد شد.

  • خانواده معظم شهدا:
  1. شهیدان محمد و محسن حسامی
  2. شهید کعفر مشهدی عسگر
  3. شهید محسن علاقبند
  4. شهید محسن برکتی
  5. شهید اعتمادیان
  6. شهید نیلی

ثبت دیدگاه

  • مارا از نظرات سازنده خود بی بهره نسازید. منتظر نظرات شما هستیم